۱۸ پاسخ

مولفیکس خوبه

عزیزم شما همون ماهی ک‌کورپوس لوتئوم داشتی باردار بودی؟؟؟؟

مای بی بی خوبه
من هانیز از بس تعریف شنیدم خریدم به پای بچم نساخت

من هم مای بیبی گرفتم هم هانیز
دوتاشون خوبه ولی بچه من ب هانیز حساسیت داد

من مای بیبی گرفتم

مای بی بی

اول هانیز بعد مای بی بی مولفیکس که افتضاح نم و بو میده نمیدونم چطور استفاده میکنن واقعا
هانیز چون نسبت به سایزش بزرگتر به صرفه هس من که خیلی راضیم

بنظر من بترتیب مولفیکس هانیز بعد مای بی بی

عزیزم تحت نظر کدوم دکتری

مای بیبی من دو ساله دارم استفاده میکنم خیلی راضیم

من از هرکی اطرافم بود پرسیدم بیشتر مای بیبی رو گفتن خوبه

من مارک مابیبی گرفتم

خواهرم داروخونه کار میکنه میگه هانیز بهتر از بقیست.حساسیت نداره

مای بیبی

مای بی بی خیلی خوبه

مای بی‌بی ب اکثر بچه‌ها می‌سازه خوبه

تعریف و رضایت مای بیبی بیشتره

مولیفکس هاتیز

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شیطونک مامان شیطونک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی