۵ پاسخ

به من گفت پاتو بیار بالا وقتی نتونستم گفت اوکیه

اون آمپولی تو نخاع میزنن به فیل بزنن بی حس میشه .چه فکرایی میکنین

😄😄😄ولش کن خودتودرگیر نکن بالاخره باید ی جوری بچه رودربیارن

وقتی امپولو تزریق میگنن تو نخاع...دراز میشی بعد پاهات داغ داغ میشن بعد از ۵ دقیقه دیگه بی حسی....و تا دو ساعت بعد هم کم کم حس پاهات میاد خودم سزارینی هستم

وقتی نتونی پاهاتوتکون بدی یعنی بی حس شدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی