واکسن شش ماهگی درسته میگن خیلی سخته؟!

۴ پاسخ

واسه ماکه اسون بود خداروشکر

برا من که خیلی راحت بود

نه عزیزم اصلا به دلت بد راه نده اتفاقا بچه من این یکی راحتتر پشت سر گذاشت

برا دختر منکه ۲ و ۴ سبک بودن ۶ خیییلی سخت بود انشالله که سبک باشه برا کوچولوت

سوال های مرتبط

مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی
مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی