خانوما واکسن شش ماهگی خیلی سخته؟؟؟؟

۷ پاسخ

از همشون آسونتره

اصلا سخت نیس

من یه ساعت پیش زدم خدابه خیرکنه

برای پسر من سخت تر بود
تب کرد و دو روز خیلی بیقرار بود

خیلی سخت

نه خیلی سبکه

واسه ما راحت بود

سوال های مرتبط

مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی
مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی