۷ پاسخ

تو ۱۵ ماه ببر بنظرم

منم ۱۵ ماهگی بردم

اره یدونه ۱۵ ماهه بعد ۱۸ ماه که واکسنم هست

من گفتم یبار زیرش نزنن و بفهمن من مادر جدی ام ۱۴ماهگی بردمش🤣🤣🤣

۱۵ ماه ببرش اونا دوست ندارن ببریم اما خودت ببر

به منم گفت 15 ماهگی باید ببرم واسه چکاب وزن و قد

برای منم گقت ۱۵ ماهگی بیار مراقبت

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان نهال مامان نهال ۲ سالگی
مامان همدم وهمراز مامان همدم وهمراز ۲ سالگی
مامان دلآوا🩷 مامان دلآوا🩷 ۱ سالگی