تو ۱۵ ماه ببر بنظرم
منم ۱۵ ماهگی بردم
اره یدونه ۱۵ ماهه بعد ۱۸ ماه که واکسنم هست
من گفتم یبار زیرش نزنن و بفهمن من مادر جدی ام ۱۴ماهگی بردمش🤣🤣🤣
۱۵ ماه ببرش اونا دوست ندارن ببریم اما خودت ببر
به منم گفت 15 ماهگی باید ببرم واسه چکاب وزن و قد
برای منم گقت ۱۵ ماهگی بیار مراقبت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.