خانوما اب دور جنین ۱۹.۳باشه خطرناک؟؟

۱۲ پاسخ

یکم روبه بالاس ولی انقد زیاد نیس که خطر ناک باشه توگهواره بعضیا رو دیدم ۲۰به بالا بودن ولی سعی کن آب کمتر بخوری و چیزا شیرین نخوری

نرماله ولی مایعات کمتر بخور تا بیشتر نشه

خانوما مال منم گفته زیاده چیکار کنم

آب دور جنین همون مایع امنیوتیکه؟

۲۴ و ۲۵ خیلی بالاس.
الان ۱۹ خوبه.شیرینی کمتر بخور

بین ۱۰ تا۲۰ نرماله
مایعات کمتربخور

من ۳۲هفته ک رفتم گفتم ۱۳

ببین برای این هفته ای ک هستی آبش زیاده
کنترل کن

ولی به من گفت خطری نیست
گفت فقط کارای سنگین نکن و مایعات کم بخور

برمن ۲۹هفته ۲۱بود🫠

ن عزیزم

ن از 10 تا 20 خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی