یکم روبه بالاس ولی انقد زیاد نیس که خطر ناک باشه توگهواره بعضیا رو دیدم ۲۰به بالا بودن ولی سعی کن آب کمتر بخوری و چیزا شیرین نخوری
نرماله ولی مایعات کمتر بخور تا بیشتر نشه
خانوما مال منم گفته زیاده چیکار کنم
آب دور جنین همون مایع امنیوتیکه؟
۲۴ و ۲۵ خیلی بالاس.
الان ۱۹ خوبه.شیرینی کمتر بخور
بین ۱۰ تا۲۰ نرماله
مایعات کمتربخور
من ۳۲هفته ک رفتم گفتم ۱۳
ببین برای این هفته ای ک هستی آبش زیاده
کنترل کن
ولی به من گفت خطری نیست
گفت فقط کارای سنگین نکن و مایعات کم بخور
برمن ۲۹هفته ۲۱بود🫠
ن عزیزم
ن از 10 تا 20 خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.