خانما شماهاهم گاهی درد زیر شکم دارید یا داشتید تو هفته های من ؟

۸ پاسخ

اگه جنین چیزیش بشه چ علایمای داریم؟

بچه ها استرس دو روزه باهث مردن بچه میشه

منم دارم

اره عزیزم هنوزم دارم

درد زیر شکم تیر کشیدن پهلو

اره منم دارم گاهی وقتا از دکتر پرسیدم گفت روزی دو سه بار طبیعیه اگه دیدی دردش خیلی زیادتر از قبل شد یا تعدادش بیشتر شد باید بررسی بشه وگرنه طبیعیه

اره هنوزم‌گاهی دارم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی