۵ پاسخ

خب 4ماهگی 5 کیلو خیلی خوبه کجاش کمه

مگه دکتر نمیبریش؟؟
دکترش باید بگه وزنش نسبت ب تولدش خوبه یا نه

بچه منم واکسن چهارماهگی 5100بود البته مال من وزن تولدشونم کم بود چون دوقلوان

تا واکسن ۶ میشه خوبه

بدنیا اومده چند کیلو بوده

سوال های مرتبط

مامان کࣩࣧژࣩࣧاࣩࣧلࣩࣧ مامان کࣩࣧژࣩࣧاࣩࣧلࣩࣧ ۱ سالگی