۶ پاسخ

سلام مامانا منم پسر م یک سال هفت ماهش هست وابسته به شیر خودم هست غذا خیلی کم میخوره میخواهم از شیر بگیرمش بنظرتون خوبه ؟

گندمک بچه ها دوست دارن بده بهش

من روزی یک وعده میدم میان وعده مقوی هر چی توی صفحه م گذاشتم میدم

سلام عزیزم خوبی شما شیر خودتون رو میدین ، شیرتو زیاد هست یه کمه
منم شیرخودمو به پسرم میدم ۸ ماهشه احساس میکنم شیرم کمه

شیربرنج
شله زرد
سیب سرخ کرده
پنکیک
حلوا ارد و خرما
ساندویچ نون پنیر یا هرچی با نون تست
توپک خرما انواعش با انواع مغز یا آرد
میوه
اوتمیل
و.....
کیک خونگی خوبه ولی پفیلا و ژله زیاد بنظرم مناسب نیستن ولی صلاح دید خودتون مامان

گناه داره هنوز کوچیکه بذار تا دوسالگی شیرتو بخوره

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۲ سالگی
تجربه از شیر گرفتن قسمت دوم:

بعد اینکه شیر دادنو به ۳ بار تو روز باید برسونیم اولش و شیر های اضافه که میخوادو قطع کنیم، من همه ش این مدت تا بهونه شیرو میگرفت بهش ژله و کیک خونگی و پفیلا و خوراکی هایی که دوست داشت میدادم یا بیرون میبردم پارک یا خونه مامانم اینا سرشو گرم میکردم، تا رسید به ۳بار در روز صبح ها و عصر ها و شب قبل خواب،. و نصفه شب هم که شیر شبو میخورد، بعد شیر صبحشو قطع کردم تا بیدار میشد سریع میاوردمش بیرون سرگرمش میکردم و خوراکی میدادم شیر یادش بره، ۴ ، ۵ روزی اینجوری بود بعد شیر بعد از ظهرشو قطع کردم، ( ظهرا اکثرا چون میبردمش بیرون تو کالسکه از خستگی خوابش میبرد) بعدم هم شیر قبل خوابشو، بعد هرکدوم که قطع میکردم ۳، ۴ روزی طول میکشید بعد وعده بعد قطع میشد، در آخر برا قطع شیر شب پسرم خودش دیگه ۱ بار بیدار میشد، اتفاقی ۱ روز از سینه چپم شیر نخورد و خوابید فرداش دیدم سینه م پر نشده دیگه ۳ روز از سینه چپم نصف شب شیر ندادم دیدم درد ندارم و اینا سینه راستم دیگه ۲ روزه الان بهش ندادم اونم درد ندارم و پر نشده، بچه هم فقط شب اولش یذره اذیت شد بیدار شد ، فرداش دیگه میبردم سر یخچال بهش آب میدادم میخوابید بعدش

در تمام این مدت هم البته از اول بهش گفتم نیکان تو دیگه پسر بزرگی شدی کم کم دیگه کوچولو کوچولو باید میمی نخوری، بعد میگفتم مامان که میمی نمیخوره، بابا که میمی نخوره، دادا که میمی نمیخوره، خاله که میمی نمیخوره همه افراد فامیلو عروسکاشو اسم میبردم اینم خودش خیلی تاثیر داشت تا کنار اومد الانم دیگه تا یادش میاد میگم نیکان که میمی نمیخوره میره دیگه
خلاصه این بود از تجربه ی من امیدوارم به دردتون بخوره