نه
من از متخصص اطفال پرسيدم گفت بعد يك سال همهههه چي ميتونه بخوره
شيركاكائو هم ميتونه ولي كلا خوراكي بهتره ندي
چون خوشمزه است بدغذا ميشه و غذاي ديگه رو نميخوره
کاکائو بیش فعالی میاره
بنظرم تو این سن کاکائو نخورن بهتره
کاکائو تا ۲سالگی کاملا ممنوعه و بهتر هم هست بعد ۳سالگی داده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.