مامان من ازین دوتا شربت ویتامین هردوشو بدم به دخترم یا یکی شو

تصویر
۶ پاسخ

دوتاشو ندی مسموم میشه فقط یکیشو بده فرقی نمیکنه کدومش

یکیشو

عزیزم دوتاش ی ویتامینه فقط شرکتش و فک کنم طعمشون فرق میکنه

من آدسول میدم فقط. دوتاش آ د هست. یکیشو بده کافیه

جفتش یکیه .از یکیش بده
هر کدوم خوش خوراک تره واسش بهش بده

یکیش
سمت راستی موزی
چپی پرتقالی

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی