انشالله دامن همه سبز بشه
منم😔خیلی اذیت میشم با اینکه هر بار میرم دکتر میگه همه چیت اوکی،ولی ۱۱ماهه اقدامم🥺و منتظرم همش میگم هر چی خدا بخواد
منم ۳ ساله اقدام بودم دقیقا ماهی که اینقدر ناامید بودم با خدا صحبت کردم گفتم اگر بچه میدی همین ماه بده اگرم نمیدی دیگه نده خسته شدم گفتم دلمو همیشه میشکنی دقیقا همون ماه حامله شدم😂
ی موقعایی میگم نکنه اصلا نشه و نیاد!
بعد زبونمو گاز میگیرم میگم نههههه خدامون بزرگترازین حرفاست🥺
حالا اونا که مثبت شده سر جنسیتش دارن التماس خدا میکنند دختر بشه یا پسر بشه واقعا که
دقیقا وقتی حواست نباشه میاد بچه ها وقتی میان که روح ما بهشون نیاز دارن
ان شاالله خداب زودی دامنتو سبز میکنه عزیز دلم نگزان نباش امیدت ب خدا باشه
خدا بخواد میشه
دلم خیلی گرفته تنها آرزوم داشتن یه نی نی سالمه😔🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.