خانما بیسکویت مادر از چن وقت مجازه

۴ پاسخ

نده عزیزم ارزش غذایی نداره

من الان دارم بهش میدم با شیر خشک قاطی میکنم

اگر وزنش کم بده بهش اگر نرمال وزنش ندی بهتر

من یکماهه دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی