کلا نده میگن خوب نیس و قند الکی داره
به جاش بیسکوییت فسفوویت بده fosfovite
ممنون
بیسکوییت نگه دارنده و شکر داره سالم نیست…
من امروز دادم نخورد فقط خورد کرد ریخت براش غذا گذاشتم که بهش بدم
عزیزم شکر داره و خاصیتی هم نداره
چون شکر داره ، زیر یکسال ممنوعه
من یک هفته هس میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.