از کی بیسکویت مادر مجازه

۷ پاسخ

کلا نده میگن خوب نیس و قند الکی داره
به جاش بیسکوییت فسفوویت بده fosfovite

ممنون

بیسکوییت نگه دارنده و شکر داره سالم نیست…

من امروز دادم نخورد فقط خورد کرد ریخت براش غذا گذاشتم که بهش بدم

عزیزم شکر داره و خاصیتی هم نداره

چون شکر داره ، زیر یکسال ممنوعه

من یک هفته هس میدم

سوال های مرتبط

مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی