بیسکویت مادر مجازه؟؟ دوس داره اخه

تصویر
۷ پاسخ

من با شیر خودم قاطی میکنم
مثلا وقتی میریم طبیعت و اینا بهش میدم
تو خونه بهش نمی‌دم

من بعضی وقتا میدم تو دستش خودش بخوره

من با آب قاطی میکنم میدم

ازش جدا نمیکنه؟ تو گلوش گیر نمیکنه؟

ارا من از اول ۶ دادم

میتونی بدی
ولی بخاطر طعم خوبش چیزای دیگه رو نمیخوره
به نظرم نده حالا یا زیاد نده

نچ.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی