بیسکویت مادر از کی مجازه

۵ پاسخ

بده بش عالیع
اینایی که هی میگن ارزش غذایی ندارن انگار میخان شبو روز بیسکوییت بدن دست بچه
همینا بچشون فردا چیپس و پفک دستشونه

چ خاصیتی داره؟

ازالان

من از ۵ماهگی تو شیرخشکش میریزم با قاشق میدم بهش

ارزش غدایی نداره قند داره جاش یرلاک بده هم تایید پزشکه هم اهن و فسفر داره خیلم عالیه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی