مامانا بیسکویت مادر برای ۵ ماه و ۱۰ روز مجازه؟

تصویر
۷ پاسخ

من به عنوان صبحانه، گاهی هم عصرانه با پوره موز قاطی میکنم میدم دخترم
چون بیسکویت مادر خوش طعمه بچه ها دوست دارن

چیا میتونم بدم الان؟

من از پنج ماهگی همه چی دادم حتی بیسکوییت مادرم با شیرخودم یا شیر گاوی یه ذره قلطی میگردم ابکی میشد یه ذره هم موز میزدم میخود

اصلا نده هیچ ارزش غذایی نداره تازه ضرر هم داره به خاطر قند مصنوعی و مواد نگهدارنده

خاصیتی نداره اخه و بعد خیلیم خوشمزس فرنی اینا زیاد خوشمزه نیست چون شیرین نمیشه

منم میخوام بدونم😁

نه از ۷ ماه ب بعد مجازه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی