۴ پاسخ

اتفاقا شکم بند خیلی خوبه. باعث میشه درد کمتر باشه. واسه من خودشون بستن

نخر شکم بند همون چادر بپیچ

من میخام ساعت شنی بگیرم روزای اول میگن شل ببندین با پارچه که شکم روی بخیه نیفته بعدشم بخیه خوب شد شروع کنین ببندین روزی ۸ ساعت باید بسته بشه

میخوای چیکار😕

سوال های مرتبط

مامان بردیا وبرسام مامان بردیا وبرسام روزهای ابتدایی تولد