مامانا انقباض چیه چجوریه

۴ پاسخ

دردهات تند تند باشه مثلا سر یه زمان هر ۵دیقه یا هر نیم ساعت باشه میشه انقباض

میگن باید از کمر بزنه ب دلت و شکمت سفت شه درد دلشته باشی

من که داشتم زیرشکمم تیرمیکشیدهمزمان بالای شکمم سفت میشد

سفت شدن شکم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ ماهگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۵ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان گل پسرا مامان گل پسرا ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان رادمهر 💙جوجه🐣 مامان رادمهر 💙جوجه🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دریا مامان دریا ۱۴ ماهگی
مامان هامون مامان هامون ۸ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی