مامانا انقباض چجوریه؟

۴ پاسخ

منم واژنم خیلی سوزش داره که نمیتونم حرکت کنم ، باید سه شنبه برم بیمارستان ، ممکنه انقباض باشه ، البته شکمم هم سفت میشه

من 4روزدیگه تاریخ زایمانمه سزارین هستم.نمیدونم این چه علائماییه باز

من غروب تاحالا زیر شکمم هی دردمیاد خوب میشه حالت پریودی دارم..یکم اسهالم شدم

کل شکمت سفت میشه
بعضی وقتا درد داره بعضی وقتا نه

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۵ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رادمهر 💙جوجه🐣 مامان رادمهر 💙جوجه🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۴ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان علیسان💋 مامان علیسان💋 ۳ ماهگی
مامان دو جوجه مامان دو جوجه روزهای ابتدایی تولد