مامانا میشه بگید انقباض چجوریه؟؟

۷ پاسخ

اگه شکم سفت شه انقباضه
حالامن شکمم سفت میشه درد پریودی هم میگیرتم ولی قابل تحمله نمیدونم کی درد زایمان میگیره زایمان کنم راحت شیم کمردرد خیلی اذیتم کرده

عزیزم انقباض. شکم شل و سفت میشه با فاصله حداقل ۲/۳ دقیقه. گهگداری هم. همراه با درد اگر فاصله ش کم بود حتما برو بیمارستان چک شو

کل شکم میگیره جوری ک نمیتونی تکون بخوری.اگر زیر ده دقیقه شدن و‌منتظم مثلا هر پنج دقیقه به پنج دقیقه شد و دردناک تر این درد زایمانه. اگر می‌گرفت و زیاد فاصله بود ول میکرد طبیعیه داره رحمت آماده میشه

مثل همون درد پریود تقریبا

وقتی بچه خودشو سفت میکنه یه نقطه ای که اون هست سفت میشه
اما تو انقباض کل شکمت مثل سنگ میشه
و نمیتونی شل کنیش چون عضلات صاف شکم ارادی نیستن
رحم درواقع تمرین میکنه از این طریق بعدا موقع زایمان بچه رو هدایت کنه پایین و بالاش باریک بشه پایینش گشاد

تو کلاس زایمان گفتن همه شکم سفت میشه همراه با کمر درد ممکنه باشه، زیر شکم درد نمیکنه

درد میگره ول میگن درد ها ن سفت شودن بچه

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۱۴ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۵ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان گل پسرا مامان گل پسرا ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رادمهر 💙جوجه🐣 مامان رادمهر 💙جوجه🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ ماهگی