سلام خانوما میشه بگید انقباض چجوریه

۱ پاسخ

درد زیرشکم و باد میفته تو رحمت یدفه میگیره بعد مثلا یک دقیقه هوب میشه و این دردا منظم تکرار میشن مثلا هر هر دوساعت یکبار بعد هر پنج دقیقه

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان Delsa💖 مامان Delsa💖 ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۴ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۱ ماهگی