۱۳ پاسخ

محدثه توروخدا حرصم نده مگه آدم شده؟؟ مگه اون بشر به تو چه محبت کرده همش اجازه میدی؟؟؟از زایمانت بگو برد دکتر پول داد؟؟؟

بعد از چهل روز

بستگی به حجم پارگی داره به من دکتر گفت تا دوماه اصلا رابطه نداشته باش

واسه من که اصلاً جوش نخورده یه هفته بعد از زایمان رفتم دکتر گفت یکم باز شده بخیه هات مواظب باش هر چی مواظب بودم بازم جوش نخورد اینقدر حرص خوردم 😥

منم دیشب رابطه داشتم هیچ حسی نداشتم ی چیزی فایده ای بود

چهل‌روز

اگه میخای بخیه هات جوش بگیرن دوماه
من ۴۵روز بود رابطه داشتم بخیه در رفتن پارگی گرفتم

من دیشب بعد ۴۰ روز رابطه داشتم

هردو عمل میشه بعد از ۴۰ روز تا رحم به خالت اول برگرده

من تو کلاسها شرکت کرده بودم گفتن ۴۰ روز

40 روز

فکر کنم 40 روز

فک کنم بعد از اینکه بخیه ها بیفته

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری