بعد سزارین شماهم شکمتون و‌رودتون‌صدا میده

۱ پاسخ

اره من بعد از سزارین قبلیم از بیمارستان که اومدم شکمم حسابی نفخ کرده بود وصدا میداد مامانم کاچی درست کرد خوردم آب روی آتیش بود

سوال های مرتبط

مامان کیــــان👶💙 مامان کیــــان👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۳ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی