مال من از داخل خیلی درد داره حالت کشش بلند بشم بشینم درد دارم
من بخیه نمیسوزه پوست شکمم میسوزه در اذیتم بخاطر چیه یعنی
نه نمیسوزه اما اطرافش بی حسه
اره فکرکنم بخاطر اینه که بی حسه
نه نمیسوزه اما لباس بهش میگیره درد میگیره حس میکنم
نه سوزش،بخیه هام تا ۷ روز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.