اره تا دو ماهگی طبیعیه
اگه شدید سرفه کنم یا کلا جوری ک بهم فشار بیاد اره کمی می سوزه البته کمتر شده الان
اره بابا زیر شکمم بی حسه میخارنم گز گز میکنه
من نه خداروشکر
برا من یماهونیم هنوذ درد داره یکم
من هنوز بخیمو نکشیدم فک کردم بکشم سوزش بره
بله گاهی
ارهرطبیعی این درد تا چند ماهم برابعضیا طول میکشا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.