۸ پاسخ

اره تا دو ماهگی طبیعیه

اگه شدید سرفه کنم یا کلا جوری ک بهم فشار بیاد اره کمی می سوزه البته کمتر شده الان

اره بابا زیر شکمم بی حسه میخارنم گز گز میکنه

من نه خداروشکر

برا من یماهو‌نیم هنوذ درد داره یکم

من هنوز بخیمو نکشیدم فک کردم بکشم سوزش بره

بله گاهی

ارهرطبیعی این درد تا چند ماهم برابعضیا طول میکشا

سوال های مرتبط

مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی