خانما کسی میدونه شیاف پروژسترون آزادش چنده ی بستش؟

۷ پاسخ

ده تایش دویست و بیست

من هفته پیش گرفتم آزاد ۲۳۰تومن شد یه بسته☹️

آخرین بار من گرفتم ۱۲۰ یه بسته

ی بسته 15 تایی اکوژست میشه 350

من ی بسته شیاف ۴۰۰ گرفتم شد ۲۰۰ و خورده ای

یه بسته ۱۵ تاییش حدودا ۳۵۰ ایناست ک کنم

من دوتا بسته گرفتم ششصدو خورده ای

سوال های مرتبط

مامان خانم خانما زهرا مامان خانم خانما زهرا ۲ ماهگی
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی