چای ماسالا تو هفته من ضرر نداره؟

۵ پاسخ

کلا هفته ها و ماهای اول بهتره هرچیز ریسکی خورده نشه اینم جز همون موارده بخاطر گرمی شدید

آره عزیزم محتویاتش خیلی گرمه من همیشه پریود نمی‌شدم می‌خوردم

گرمی نخوری بهتره

گرمیه نخوری

بله گرمه

سوال های مرتبط

مامان بَچوها مامان بَچوها ۸ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان حافظ مامان حافظ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری