یادته گفتم کاشکی منم زود بزام🤣🤣🤣۳۷ هفته و ۳ بستری شدم ۳۷ و ۶ بزووووووووور ب سختی و پاره پوره شدن و بدترین روز زندگیم زاییدم
مبارک باشه گلم
عزیزم شما همون مامان دختر نازی؟ اسمت رو عوض کردی؟
مبارکی بیت انشاالله
مبارکه عزیزم ❤
ای هزار جار موارکی بیت
خدا حفظش کنه 😘
مباركه عزيزم ♥🥰
به قوربانت بم جوجو جیان
مبارکی به تمن دریژ به یاخدا
مبارک فسقلی🩷😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.