دوستان به نظرشمالیدی میل جواب میده برای وزن دهی جنین؟؟

۵ پاسخ

من توی سه هفته بچم ۷۰۰ گرم وزن گرفت با لیدی میل

به تنهایی نه مهم تغذیه اس پر پروتیین

من که از سه شنبه دارم میخورم
روزی یه لیوان انشالله که تاثیر داشته باشه
ولی میگن کسایی که دیابت دارن نباید بخورن

دکتر بهم داده گفت دوس داشتی بهور نمخورم بدمزس خیلی چربی داره طعم کاکایو نمخورم

بد نیس خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی