۱۰ پاسخ

اخی عزیزم میفهمم منم زخم زخم بود هر کاری کردم خوب نشد فقط چربش کن پلاستیک بکش روش ،از هر دو تا سینت شیر بده و بزار سینت هوا بخوره ،تا خوب سه راهی جز تحمل نیست ،

کرم شقاق سینه هیدرودرم خیلی خوبه ب داد من رسید

وازلین بچه بزن ماساژ بده

یه کم از شیر خودتو بدوش بزار یخچال روش چربی می‌بنده اون چربی رو بزن نوک سینه ات

هر پمادی بگیری بهترین چیز باز اینه همون شیر خودتو بزنی ب نوک سینت
از رابط سینه هم میشه استفاده کرد ولی خب نکنی بهتره ممکنه بچه ب اون عادت کنه
اوایل خیلییییی سخته من همش حس میکردم داره خون میاد باز تو اپن شرایط بچم لج می‌کرد مجبور بودم همش با شیردوش برقی بدوشم جانم ب لبم میرسید

شیرتو بمال به نوک سینت
کامل حاله قهوه ای رو جا کن تو دهن بچه

پماد بگیر بزن
داروخانه ها دارن

تحمل کن عزیزم میدونم خیلیییییی درد داره ولی تا ۱۰ روز خوب میشه
منم خیلی درد کشیدم🥲🥹

موقعی شیر میدید بعد با شیر خودتون سرش ماساژ بد

از شیر خودت بزن به نوک سینت یا اینکه پماد بگیر از داروخانه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی