سیرابی خوردین بچه ها؟؟ بخورم نخورم!!

۱۳ پاسخ

کله پاچه، سیرابی، آبگوشت ، کاچی که زعفرون و گلابش خیلی کم باشه و شیرینیش کم باشه و با روغن حیوانی درست شده باشه
اینا هم باعث میشه بجه خوب وزن بگیره
هم کمک میکنه خودت قوی بشی و زایمان راحتی داشته باشی

من سه ماهه اول خوردم برا تهوع

من خوردم

من خیلی خوردم

من زیاد خوردم تو طول بارداریم شاید ۶-۷ بار

بخور خوبه

بخورخوبه نوش جونت

اتفاقا خیلی خوبه حالت تهوع از بین میبره برای معدت خوبه

من این ماه دوبارخوردم

بله خیلی مفیده تو بارداری

بله من خوردم برا وزن گیری جنین میگن خوبه

بخور خیلی خوبه

بله خیلی هم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری