میگم پای مرغ و سیرابی خوبه بخورم؟

۸ پاسخ

سیرابی رو‌ مطمئنم مجازه

اره هردوش خوبه

سیرابی برای تهوو بارداری عالیه ...
پای مرغ هم خوبه فقط بخاطر چربیش زیاد نخور

من هردوشون میخورم 😋لامصب خوشمزست

جفتش خوبو مفیده

اره خوبه

کله پاچه و سیرابی بچه رو زشت میکنه غذا های خوشبو و خوشگل بخور مامانی

پای مرغ ک خوبه ولی سیرابی رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم👼😍 مامان دخترم👼😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری