۵ پاسخ

من همه چی میخورم سر بچه اول اینو بخورم نخورم کردم شیرمم خشک شد ولی سر این فسقلا همه چی خوردم از روش چای نبات میخورم 😂🤌🏻

قدمش خیر باشه خدا برات نگه داره اره منم اولین بچه مه میخواییم بزاریم پارسا بعضیا میگن قدیمی

آخه نیع ضررلی شی ایستیسن ییسن ؟
میوه یه دا

اسم پارسا رو رو هم بچه ۲۲ روزه گذاشتی؟؟اخه ماهم قراره بزاریم میخام ببینم مد هست یا ن

منکه هرچی میخورم😐

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی