خانومای گنبدی کسی پیش دکتر مصلحی میره؟

۶ پاسخ

من میرم

مامانای گنبدی درخواست میدم قبول کنین لطفا درمورد بیمارستان حرف بزنیم

واااااای مشکل منم همینه .
دکترم انصافیه فقط خصوصی میره
من بیمه ام تامین هست .حالا دکتر پیدا نمیکنم تعطیلات عید بیاد عملم کنه

برو پیش حبیبی سزارین میکنه باهاش صحبت کنی زیرمیزی هم خیلی کم میگیره بعدشم ازهمه مهم تراینه که بیمارستان فاطمه زهرا سزمیکنه که ده هیچ بهتراز شهدا هست ومثل خصوصی میمونه چون دکترحبیبی جلوتربه پرستارا زنگ میزنه که بیمارش داره میادبستری بشه هواشو داشته باشن باهاش مهربون باشن خیلی پیگیره

من ترشیزی میرم

من میرم

سوال های مرتبط