خانومای گنبدی کسی پیش فاطمه جهانی سزارین کردع؟

۲ پاسخ

من علیزاده بودم که بخیه ش خیلی قشنگه اصلا معلوم نیست خط ریزه ولی حالا میگن انگار انصافی خوبه ولی من بیام گنبد بازم میرم علیزاده

نه نمیشناسمش اصلا

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی