۴ پاسخ

دکتر پسرم میگه تو شیرش یه قاشق چایخوری روغن زیتون بدون بو بریز بخوره از هر دارو و شیاف و ... بهتر و سالم تره

هر دو اگر واقعا یبوستش شدیده

من توی تمام غذاهاش روغن زیتون میریزم ،کدو حلوایی هم خیلی خوبه شکمشو روون میکنه

روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان رادین رامین مامان رادین رامین ۱۱ ماهگی