۶ پاسخ

ماه های بالاتر قشنگ مثل ادم بزرگ سکسکه میزنه میفهمی حباب ترکیدن نیس

زوده عزیزم
برای من از ۲۸,۲۹ شروع شد ، شبیه توش قلبه ولی قوی تر و محکمتر

نبض پشت سر همه عزیزم

نه. یه نبض منظمه.

فک کنم حرکت باشه برا من سکسکه میکنه زیر نافمه و مثل نبض میزنه در حد ۳ دقیقه

ضربه های ریز و مداوم و پی در پی شدید ب شکم جوری ک میلرزه شکم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای فندقی مامان دوقلوهای فندقی ۳ ماهگی