حرکت بچه مثل ترکیدن حباب یا نبض،بچه چیه پسریادختر

۸ پاسخ

خدااااا هنوز اینقد حرفه ای نشدیم ابجی 😂😂😂این تخصص تو حوزه کاری من نیست من مدرکمو با تخصص سرکلاژ گرفتم 😂😂

هیچی سکسکه می‌کنه مواظب خورد وخوراکت باش ریفلاکس یا آلرژی نگیره من دخترم همینجوری بود آلرژی بدنیا اومد وریفلاکس

برا من حباب میترکید پسر بود

مگه نرفتی آنومالی ک نمیدونی پسر یا دختر

اصلا ربطی نداره خاهرم اینو ا کجا اوردی بعد ۲۱هفته چجوری جنسیتو نمیدونی

من سر هر دو بچه با جنسیت متفاوت یه جور ضربه زدن احساس کردم هر دو هم همین حالت نبض بود ولی جنسیت فرق داشت فکر نمیکنم ربطی به تکون داشته باشه

شما ۲۱ هفته ای نمیدونی بچه چیه؟!

ترو خدا حواب منو بده ی لحظه همین الان رابطه داشتم ک بدش خون اومد بگو که هیچی نشده ترو خدا 😭😭😭🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای فندقی مامان دوقلوهای فندقی ۳ ماهگی