بچه ها کسی قرص دزولست خورده؟چطوره عصبیتون نمیکنه؟

۴ پاسخ

من میخورم ماه اول اره الان نه دیگه خرداد میشه دو سال که میخورم

عه چه جالب پس خوبه برا منم😁مرسی عزیزم

برا تنبلی تخمدانم خوبه؟من همینجوری خودم گرفتم میخورم تنبلی تخمدان خفیفم دارم

۲۸ تایی فک کنم اره منم از شب پنجم میخورم

سوال های مرتبط