۴ پاسخ

من الان دو میبندم

بسته به وزن بچه استفاده میشه
معمولا تا ۲۰روز یک ماهگی
ولی هستن کسایی ک تا ۴۰روزگی ام میبندن

من ۳بسته خریدم بسته؟؟

لباس یا پوشک

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری