قطره پلارژین برا چی خوبه ؟

۷ پاسخ

عزیزم گیفت میخواستی بیا روبیکا اینجا نمیشه
واتساپ و ایتا هم دارم
ولی روبیکا کانال دارم
۰۹۹۲۸۶۴۴۴۶۰

عزیزم گیفت میخواستی بیا روبیکا اینجا نمیشه
واتساپ و ایتا هم دارم
ولی روبیکا کانال دارم
۰۹۹۲۸۶۴۴۴۶۰

سرماخوردگی
ضد سرفه ابریزش بینی

برای سرفه هست خیلی خوبه
برای آبریزشم شربت ازیتروماسین خوبه

آبریزش عطسه مخصوصا سرفه خیلی خوبه

برا سرماخوردگی

سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی
مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی