قطره پلارژین برای نوزاد 6 ماهه خوبه؟

۵ پاسخ

۶ ماه چد قطره بده .دکتر پسرم میگفت کلا زیر یک سال ممنوعه. اما ۶ ماه مگه خیلی حاد باشه. مشکل قلبی میاره خدایی نکرده.
من ۳ ماهگی دادم سرماخوردگیش خوب شد اما دیگه ندادم.

اره دیگه قطره پلارژین برا زیر ۱ساله
شربتش واسه بزرگاس

منم به دخترم دو ماهگی دادم خیلی خوب بود

پلارژین واسه سرماخوردگی و سرفه است منم دخترم تازه خوب شده خدارو شکر دادم دکتر گفت بده اشکال نداره

من بچم ۱ ماه بود میدادم
اره خوبه تسکین گلودرده

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی