۶ ماه چد قطره بده .دکتر پسرم میگفت کلا زیر یک سال ممنوعه. اما ۶ ماه مگه خیلی حاد باشه. مشکل قلبی میاره خدایی نکرده.
من ۳ ماهگی دادم سرماخوردگیش خوب شد اما دیگه ندادم.
اره دیگه قطره پلارژین برا زیر ۱ساله
شربتش واسه بزرگاس
منم به دخترم دو ماهگی دادم خیلی خوب بود
پلارژین واسه سرماخوردگی و سرفه است منم دخترم تازه خوب شده خدارو شکر دادم دکتر گفت بده اشکال نداره
من بچم ۱ ماه بود میدادم
اره خوبه تسکین گلودرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.