اولی رو سرتاریخ با نامه دکتر رفتم بستری شدم و خودش اومد سزارینمو انجام داد
این یکی هم انشالله سرتاریخشه
اورژانسی
ب من ک گفته اگ تا ۱۵ دردم نگرفت با رضایت خودمو شوهرم سزارین میکنه
وای منم همش میترسم زودتر بیاد چون قندم لب مرزه میترسم مایع دورش زیاد شه
اون دیگ بستگی به نی نی داره عجله نداشته باشه چیزی نشه من ۷ ماهگی سر پسرم درد و ترشح داشتم دکتر هم نامه داد هم امپول ریه زد اما دقیقا همون تاریخ ک خواستم دنیا اومد ایشالله دخترمم همون تاریخ ک میخوام دنیا بیاد
من فردا زایمانمه با تاریخی که از قبل زده برام
سر تاریخ
معمولا اگر از قبل خبر داری دیگه اورژانسی نمیشی
چون حدود دو هفته زودتر تاریخ میزنه دکتر
مگه اینکه قرار بوده طبیعی زایمان کنی و نتونی ببرنت اورژانسی
اورژانسی شدم
تا الان سه نفر از دوستام از یک هفته تا پنج روز قبل از تاریخ موعد سزارینشون ، اورژانسی مجبور شدن سزارین بشن… از دکترم که پرسیدم چرا همه اورژانسی سزارین میشن گفتند به خاطر استرس این روزها هست و طبیعیه😅😅 خدا کمک کنه برای ما سر تاریخ داده شده سزارین بشیم
منو زودتر عمل کرد
۳۷ هفته و ۳ روز
سر تاریخ البته خودم زودتر گفتم برداره
سر تاریخی که دکتر بهم داده بود سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.