مامان دخترم 5بار بالا آورده اشکال نداره

۳ پاسخ

دختر من جدیدا یکسره بالا میاره دکتر گفت عیبی نداره اگر سرفه نداره

ن فقط 5بار بالا آورد و دیگ قط شد خداروشکر

نباید ۲روز پشت سر هم بالا بیاره عزیزم نه طوری نیت

سوال های مرتبط

مامان نیلا❤️نازگل مامان نیلا❤️نازگل ۱۷ ماهگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۱ سالگی