۳ پاسخ

داخل دهانشو قشنگگگگ نگاه کن چراغ قوه بنداز ببیت اگه از همینا لک لک داخل دهانشم بود حتماااااا ببرش دکتر
اگه همن یدونس آفت هستش برو داروخونه بگو ی قطره برای آفت بچه میخام خودشون راهنماییت میکنن

اگه تب داره برفکه اگه تب نداره افته

شبی برفکه یا افته

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان آیلا مامان آیلا ۱۳ ماهگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان مامی
 ماهلین مامان مامی ماهلین ۷ ماهگی