امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم زدم
1404/11/11

۵ پاسخ

عزیزم ان شاءالله براش سبک باشه و اصلاااا اذیت نشه
قد وزنش رو هم دوست داشتی بگو

۶ ماهگی چندتاست

من ۴ ماهگی روبجای ۱۲هم ۱۸ زدم الان ۶ماهگی رو فردا ببرم با همون ۱۸

مبارکه ان شاالله سبک باشه براش

مبارکش باشه قدو وزنش چند بود

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی