۵ پاسخ

فرهودی زاده، ذوالفقاری
اگه هم میخوایی دقیق بررسی کنن محمدزاده عااااالیه. برا من ان تی هم عکس خوب داد هم بعد سونو و چک کردن همه چی دوباره سونو کرد و گذاشت فیلم بگیرم ولی انومالی انقد طول کشید که نزاش فیلم بگیرم🙄

من الان دیگع خود دکترم سونو میکنه بیرون نمیرم

من الان دارم میرم فرهودی زاده ساعت 11میاد هم عکس میگیرم هم فیلک

فرهودی زاده

علاف اصغری دقیقه فیلمش و هم کم بود در حد چند ثانیه زد سی دی ۱۰۰ هزار گرفت عکس هم داد ولی باید یه چهار ساعت بمونی تو نوبت زنگ هم که میزنی یه هفته بعد نوبت میده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری