۵ پاسخ

جالب اینجاس من خونواده شوهرم ب شدت اصرار دارن بگیرین و من مخالفم
میگم همین کاری ک شما میگی بکنیم خودمون ۴تایی چنتا عکس تو آتلیه همین

من هیچی نخریدم منظورم کیک ایناس...ولی قبلش کلی براشون لباس خریده بودم. تنشون کردم عکس گرفتم

بنظر من خودتون ،۴تا باشین عکس بگیرن خیلی قشنگ نه سرو صدا اضافه ای😅

وای نه خرجی نداره جشن خودمونی تاباشه ازاین خرجا به نظرم تولدهرسال بایدگرفته بشه حیفه بهترین روزعکس جشن نگیری

منکه تولد اولشونو حسابی میگیرم

سوال های مرتبط