۵ پاسخ

قرار ی میز براش بچنیم کیک اینا هم بگیرم ولی کادو نه ، چون تولدش نزدیکه

برا کادو احتمالا برم پلاک بگیرم
یخورده پول عیدیش شده یخورده هم خودم میزارم روش + پارک بادی +یه بستنی یا کیک

ااا نمیدونستم😅
شاید کیک بخریم و کادو نمیدونم 😅
لباس دو دست بیلر و تی شرت تازه براش خریدم

شنبه س روز دختر

چنده روز دختر

سوال های مرتبط